Poesiens Dag 2005

I anledning af min deltagelse på Poesiens Dag 2005 i Frederiksberg Have, har jeg skrevet en beretning herom og sat på nettet:

Poesiens Dag 2005

Jeg skrev et digt til lejligheden tilegnet begivenheden:

Digtet: Vi vil ha’!

Jeg kom i tanke om, at jeg aldrig havde fået sat min beretning om digtergruppen Anden Positurs besøg i Nørre Alselv på Falster på nettet. Det benytter jeg så lejligheden til her:

Anden Positur i Nørre Alslev

Fra begge begivenheder findes der en del billeder. Måske giver dette sig udslag på siderne en anden dag. Tekst har også ret!🙂

Skriv et svar

