Hvis jeg var et parti –

Flyv fugl flyv - hvorhen du vil

Hvis jeg var et parti, og formanden gik ud i pressen med en medelelse om, at hvis han ikke syntes organisationen fungerede til hans tilfredshed, inden der var gået tre måneder, så ville han sige farvel og tak – så ville jeg som parti sige farvel og tak til ham her og nu -.

Tags: ,

En kommentar to “Hvis jeg var et parti –”

  1. harning Says:

    Formanden for pågældende parti og jeg har helt åbenlyst ikke samme forståelse for hvad ledelsesevner indebærer!

Skriv et svar

