Søge-besvær

Blomstrene æbletræ på Frilandsmuseet igår

Hvis man her i WordPress bruger tags for at finde mine indlæg indenfor et emne, får man kun de indlæg, som er sat ind i WordPress og ikke dem jeg har lavet i min blog på Blogspot. Bruger man der i mod ‘kategorier’ i rammen til højre tager den indlæg i Blogspot med.

Først efter nu at have brugt WordPress i lang tid opdager jeg, at jeg har glemt at inddrage den i de servere, som FreeFind søger på – det er rettet nu.

I betragtning af at jeg kan se på de søgeord, der bruges til at finde mine indlæg, at der faktisk er efter, hvad jeg selv mener! –  relevante svar, er det forbløffende få reaktioner jeg får, i forhold til hvor teknisk let, det er. Jeg måler det så med, hvor lidt jeg selv reagerer på besøg, jeg har haft gavn af og slutter: Sådan er vi! Vi kan ikke overkomme det. Det er måske lidt lige som vi læser avis, ser tv. Vi læser og ser – men vi reagerer ikke med indlæg.

Tags: ,

Skriv et svar

