Bestil og læs ‘Syttens digte’

Syttens digteI denne uge eller i næste er min nye bog eller rettere hefte på gaden – Syttens digte. Læs om den i Splints & Co nr. 14.. Her er også en bestillingsseddel, som man kan udskrive og sende til Forlaget Underskoven.
Jeg vil få lidt udvidet læse-op-tid i Underskoven, Huset i København torsdag den 19. til at præsentere den/det – uanset om den er færdiggtrykt.

Tags: ,

6 kommentarer to “Bestil og læs ‘Syttens digte’”

  1. Pia Valentin Lorentzen Says:

    Hej Per-Olof
    Jeg ved ikke, om jeg kommer i Underskoven i morgen, men hvis helbreddet tillader det, så er jeg der!
    Tillykke med din nye bog! Jeg glæder mig til at læse den!
    Kh Pia

  2. perolofdk Says:

    Hej Pia – tak – nettet er ok men virkelige møder overtræffer dog alt, selvom vi går lidt stille med det. Vi har jo ventet på at du præsenterede din bog…

  3. Pia Valentin Lorentzen Says:

    Underskoven blev det ikke til i denne omgang – mon du kan sende mig et signeret eksemplar? Eller skal jeg bestille hos forlaget?

  4. perolofdk Says:

    Ærgerligt du ikke kom – det så lidt sløjt ud med fremmødet – men pludselig var der fuldt hus som vanligt – Ole og Saxi musicerede og Bo og jeg bød på sch’ampagn og chips🙂 – vi vr vist 9 som læste op.
    ps mail følger–

  5. anita thomhave simonsen Says:

    hej Per-olof!

    mange gange tillykke med bogen og det lyder da rigtig dejligt med en oplæsning…det kan jeg også godt lide….har tidligere hørt digtoplæsning af forskellige bl.a Sven Dalsgaard som du jo kender, Peter Laugesen, Peter Røggilds, Pia Tafdrup m. fl. Jeg holder meget af det direkte i en digtoplæsning og synes det er spændende at folk er meget forskellige og taler med så forskellige lyde i stemmerne og bevæger sig meget forskelligt….husker at Peter Laugesen gik meget frem og tilbage bl.a.
    Jeg holder meget af nogle af Sven dalsgaards digte, og så kan jeg godt lide henrik Nordbrandts ting……men det er ikke fordi jeg går op i det, men kan godt lide digtoplæsning….endnu engang tillykke…

  6. perolofdk Says:

    Tusind tak! Faktisk kan man høre et af digtene på nettet –
    Idyl – jeg havde rent glemt at linke til det fra Syttens hjemmeside! Men nu er det gjort –

Skriv et svar

