Værtens værste værs

© per-olof johansson

4 kommentarer to “Værtens værste værs”

  1. Pia Valentin Lorentzen Says:

    Hahaha! Det er morsomt!😀

  2. perolofdk Says:

    ..tak Pia…det var nok i et øjebliks meningsfobi…..

  3. Grammar Freak Says:

    *Vers

    Værtens værste vErs.

    Flot.

  4. perolofdk Says:

    – hvo tænkte jeg..anonym! ..så læste jeg på min egen ‘forholdsordre’, at jeg accepterer anonymiteten under protest, når indlægget ikke kan siges at overskride nogle fornuftige grænser .. og det gør dette indlæg vel ikke…så jeg siger tak!🙂

Skriv et svar

