Johannes Hohlenberg om økonomi

Skyggen af den skjulte hånd ©poj
Skyggen af den skjulte hånd ©poj

Jeg skrev i Fælleden nr 3, 1977 en artikel om Johannes Hohlenberg og hans tanker om økonomi, den hedder Tillid til den skabende evne, og den har jeg i dag sat på nettet.

Artiklen er suppleret med lidt oplysninger om den udstilling af hans malerier og litografier, som jeg fik arrangeret i Allerød Kunstforening i 1981.

Jeg har ikke anset det som min opgave i denne forbindelse at opdatere artiklen med links til, hvad man ellers kan finde om Hohlenberg på nettet. Skulle andre have gjort det, hører jeg gerne om det!

Tags: , , , ,

Skriv et svar

