At fotografere foråret

 

magnolietræ i Frederiksborg Slots park april 2009 c poj

magnolietræ i Frederiksborg Slots park april 2009 c poj

Trods fast beslutning om ikke i år at forsøge at fotografere foråret – forsøgte jeg alligevel i år. Målet var Frederiksborg Slots park med masser af rhododendron og et stort magnolietræ, som vi kalder et tulipantræ – men jeg tror det er magnolie. Sidste år så det ud, som det var ved at gå ud.  I år var det helt overdådigt blomstrende – som alt andet. Svært at tage et forårsbillede, som ikke er set før. Så lod jeg Picasa lave denne collage —

Tags: , ,

En kommentar to “At fotografere foråret”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    hej Per-Olof !

    det er da et dejligt sted du har været..smukt træ og ganske overdådigt…og et smukt hus i baggrunden med stråtag…ja jeg tænker også at nu vil jeg ikke lægge de samme billeder af foråret på som sidste år og tænker også at det måske er lidt trivielt med alt det forårsfotografi…men faktisk så nyder jeg at se andres fotos af foråret og træer, blomster og andre vækster…og steder som man netop ikke kommer selv, fordi man bor et andet sted…..så jeg ser gerne med på forår og andet fotografi…

Skriv et svar

