Kommunestyrets bibel er rød!

Forsiden kommenterede udgave af lov om kommunernes styrelse..

Det er mange år siden jeg sidst havde fat i den kommenterede udgave af ’Lov om kommunernes styrelse’.  Fra 1974 til 1994 var jeg aktiv deltager i kommunalpolitik, endog valgt i to perioder, men måtte af helbredsgrunde afbryde i anden runde.  Men da ændringen af kommunestyret ved kommunalreformen af 2007 har været omfattende, syntes jeg, det var min borgerpligt at opdatere min uvidenhed om emnet og anskaffede den netop udkomne nye version af kommunestyrets bibel…. Læs videre her Kommunestyrets bibel er rød …….. 1,4 MB

Tags: ,

Skriv et svar

