Digt foran Sandholm


Jeg tog ud til Sandholm for at deltage i markeringen af, at det var tre år siden ‘Bedsteforældre for asyl’ startede deres aktivitet.
Derved mindedes jeg om en stump video, som Benny Pedersen optog med mig, mens jeg i 2009 læste et digt – fra 1995 – op foran Sandholm.

Jeg tog nogle billeder den 10.10.2010 foran Sandholm – de sidder i et facebook album, som alle kan se  – uanset om man ‘er på facebook’ eller ej!

Tags: , , , , , ,

2 kommentarer to “Digt foran Sandholm”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    hej per-Olof !

    det er smukt…og man mærker din seriøsitet…det er også smukt…

    venligst Anita

  2. perolofdk Says:

    Hej Anita – Tak! – skønt du lagde vejen forbi…🙂

Skriv et svar

