Spånkurve at se i Café Kaffemøllen, Hillerød

This slideshow requires JavaScript.

Café Kaffemøllen i Møllestræde i Hillerød har været så venlig at lade mig udstille lidt spånkurve og min bog ‘En tid med spånkurve’  i deres vindue til den 15. februar.

Det er et rigtig godt spise – og café-sted! Med alt økologisk og en behagelig atmosfære!

Tags: , , ,

2 kommentarer to “Spånkurve at se i Café Kaffemøllen, Hillerød”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    hej Per-Olof….Dejligt sted….og vinduet ser rigtig godt ud…og man kan se, selvom der er lukket…
    Indretningen ser meget hyggelig og behagelig ud og et sted, hvor jeg ville finde mig godt tilpas vil jeg tro…..

  2. Per-Olof Johansson Says:

    ..tak Anita ..jeg kan godt se for mig en hel stribe af dine ‘krukker’ i det vindue! – og så med tekst og billede på ‘tørresnoren’!

Skriv et svar

