Min Carl Larsson

Min madkasse med Carl Larsson- motiv

 

‘Min Carl Larsson’ – er en artikel jeg skrev i 1992 – kan hentes her som pdf-fil

 Efterskrift 2011: 

Jo jeg nåede at se udstillingen i Göteborg, men det giver mig ikke anledning til yderligere bortset fra at bemærke, at ”Midvinterblot” siden kommet til Sverige i 1997 og hænger på Nationalmuseet på den plads, det var tiltænkt. På en rejse til Holland 1994 så jeg for første gang Vermeer i original, og var også til den store Vermeer-udstilling i Haag 1996. I 1997 mislykkedes det at se Vermeers ’maleren i sit atelier’ i Wien, da det var nedtaget til restaurering!
 

 

Artiklen var trykt  i Aalborg Stiftstidende 13.7. 1992 i en noget forkortet form

Tags: , , , , , , , ,

Skriv et svar

