Anti hate speech

Connected c poj

Anti hate speech

 

If hate is God

God hates you

Hate is a poison,

…it kills you, your family,

your goal its self.

Hate creates hate,

makes hate your God.

If hate is God

God hates you.

Per-Olof Johansson, DK

December 21, 2004

Tags: , ,

2 kommentarer to “Anti hate speech”

  1. Kenneth Krabat Says:

    http://krabat.menneske.dk/kkblog/2011/08/28/had-eller-hab/comment-page-1/#comment-2072

  2. perolofdk Says:

    Jeg har tænkt over, om min tekst er en moralisering eller hvad? Jeg lander her: Det er en huskeseddel til mig selv om faren ved det had, jeg som enhver anden oplever – hos mig. Det er ikke af hensyn til den, jeg hader, og hvis handlinger i og for sig er et had værdigt. Hadet rammer mig selv og – ja som teksten siger det…
    Hvorfor det så blev på en slags engelsk, har jeg også undret mig over. I anledningen 22.7. har jeg forsøgt en fordanskning, som kommer frem en dag-

Skriv et svar

