Sagt af børn

Anonym tegning: Spand med øjne

I årene i SFO administrerede jeg dels en konference for SFO på nettet i SkoleKom, dels 2002-2007 en underkonference jeg fik oprettet om ‘Sagt af børn’. Da jeg blev mindet om dens eksistens forleden, gav jeg mig til at lave dette lille e-bogs-projekt, forhåbentlig til fornøjelse for flere!

Gå til bogen ‘Sagt af børn’ ( Udg. Per-Olof Johansson)

Tags: , , , , ,

2 kommentarer to “Sagt af børn”

  1. Michase Says:

    Kære Per Olof.
    Jeg har med stor fornøjelse hygget mig med at læse din samling af kloge og forunderlige ord “Sagt af Børn”.
    Undervejs har jeg grint og smilt.
    Tak for en hjertevarm stund i selskab med disse skønne citater.
    Mange varme hilsner
    Michael Svennevig

  2. perolofdk Says:

    Kære Michael – dejligt at høre, det er arbejdet værd! /po

Skriv et svar

