Flaskepost fra P

 

P - mit første ejermærke i en bog

Verden er fuld af gode bøger – så hvilke skal man vælge at læse? Lærebøger giver måske sig selv, men hvad man sådan læser for fornøjelsens skyld bygges op ved von-hören-sagen og bladring i bogen.

En genre jeg sjælden læser er krimier – der var engang selvfølgelig. De tyve år jeg gik op i kommunalpolitik, kunne jeg godt læse dem som afspænding. Men siden er det helt faldet væk. Fordi jeg har opfattet genren i forhold til skønlitteraturen som den kunstige nattergal i forhold til – nattergalen.

Men alle læser bøgerne af Jussi Adler-Olsen, og det er vist slet ikke krimier – og jeg kender ham jo, og synes han er så forbandet sympatisk – jeg må læse en bog af ham…..

Læs her om min læsning af ‘Flaskepost fra P

Tags: , ,

Skriv et svar

