facebook – er det her?

Hanne Hedelund og Bodil Jørgensen . Foto per-olof.dk

August Stringberg: Den starkare’, fra opførelsen den 14. maj 2012 i den svenske ambassade i København, et samarbejde med Dansk Svensk forfatterselskab. Hanne Hedelund og Bodil Jørgensen . Foto per-olof.dk

 

Facebook – det er både her og der, alt efter hvordan man bruger det. Det kan opfattes som en linkcentral, og sådan bruger jeg tit fb. De følgende ting har jeg først været ude med at annoncere på facebook, men de kan jo også lige så godt stå her:

 

Jeg har lavet en lille rapport om begivenhederne i Dansk Svensk Forfatterselskab i maj måned. Resultatet kan læses på

 

http://issuu.com/perolofdk

 

 

Ordet særudgave 2, 2012:

 

1) Strindbergs dødsdag fejret 14.5.2012 på den svenske ambassade i København

 

2) Bogbroen på Københavns Hovedbibliotek, ti danske og svenske forfattere præsenterede sig

 

 

 

Desuden har jeg samlet en side med links til dealbums på nettet jeg har lavet med fotos fra kurvefestivaller i årene 2007-2011 Kurvefestivaller.

 

Endelig tog  jeg mig sammen og ringede ind til ‘Radio 24syv’ til programmet

‘Halløj i betalingsringen’ – det lytter jeg tit til. Men igår talte de om livsvarige ydelser til kunstnere, og der syntes jeg, jeg ville have et ord med i laget  (ilter – sagde de bagefter..) – jeg er på sidst i programmet…


Tags: , , , , ,

Skriv et svar

