Juni måneds højdere på per-olof.dk

Udsigt opad! photo: poj

Udsigt opad ! photo: poj

Sommetider er det interessant med de sider der ikke har besøg. Denne måned har jeg kastet mig over højderne på per-olof.dk, som ser sådan ud:

*

De fire temperamenter

*

A Personal History of Splint Basketry in Denmark and Sweden

*

Idyl (digt)

*En tid med spånkurve

 

*Music with Bronze Age Lurs

 

*Verdens mærkeligste alterparti? Mogens Koch i Lillerød Kirke

 

*I Danmark er jeg født – hvor har jeg hjemme

 

*Seks lurer fra AllerødBrudevæltelurerne

 

*Min egen klumme

 

*Hvordan indianerhøvdingen Seattle blev til.

 

*Definition af en spånkurv

 

*Alleryd Homepages

 

*Drottningholm Slot – Set af en dansk turist –

 

Tags:

Skriv et svar

