Læ & Leben i Reventlowparken

Peder_forside_p

Join us at a trip to Reventlowparken, Lolland and see

Site  Specific Landart

with these artists

Monica Guilera (Spanien) & Tim Johnson (England)
Jette Mellgren (Danmark)
Karin Van Der Molen (Holland)
Palle Lindau og Anne Højstrup (Danmark)
Joan Farré & Carlos Fontales (Spanien)
Mary Butcher (England)
Jan Johansen (Danmark)
Anne Mette Hjørnholm (Danmark)
Annette Holdensen (Danmark)

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer to “Læ & Leben i Reventlowparken”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    hej Per-Olof…kom til at tænke på dig i søndags, da jeg var et smut inde forbi “Store bogdag på Hald”lørdag d. 10. aug. og jeg var der heldigvis mens det var godt vejr….men da regnen så kom var jeg på gåtur i en skov i nærheden og jeg blev meget våd, selvom træerne gav en del ly…men det var et hyggeligt arrangement…måske du kender det og måske har været der ?
    Nevertheless…..Jeg ville gerne være til det arrangement du nævner, men kommer det ikke….men det lyder interessant og forhåbentlig får du og andre en god oplevelse…og forhåbentlig godt vejr…:O)

    venlige tanker fra
    Anita

  2. perolofdk Says:

    Tak for din hilsen – og for at tænke på mig Anita! Jo jeg ‘burde’ være med på Bogdagen – men tilfældet ville det ikke. Billederne fra Pederstrup er også for dem, der ikke kan få turen ind i programmet! Vi kombinerede tre ting de dage – Fuglsangs udstilling med Olaf Rude akvareller, oplæsning i Richard Winthers Hus https://perolofdk.wordpress.com/2013/08/01/syndflod-og-dommedag/ og så Reventlowparkens installationer – jo det var i fint vejr! do mange hilsener til dig – og Randers!🙂

Skriv et svar

