En ting kan jeg love jer

En belæring fra Allerød Kommune

En belæring fra Allerød Kommune

Jeg leger med tanken: Fra et nyligt afholdt forberedende gruppearbejde til et Allerrød-Symposion over emnet lokalpolitik dette citat:”En ting kan jeg love jer, at jeg ikke altid holder, hvad jeg lover.”

Jeg har nemlig for længe siden foreslået, at vi skulle institutionalisere et  Allerød Symposium, til branding af Allerød.  Hvad kunne et Allerød Symposium være? http://per-olof.dk/allsym.htm

Billedet er fra det rådhus, der aldrig nåede at blive gammelt..

Ja hvor ender det i Allerød – helt sikkert med en beslutning, som skal holde i fire år, hvad angår borgmesterposten. Alt det øvrige kan hele tiden være til forhandling…

Men jeg havde dette læserbrev i avisen lige før valget….

Tags: ,

Skriv et svar

