Mit samliv med facebook

p.t. indgang til  min side på facebook

p.t. indgang til min side på facebook

Politikens tillæg ‘LørdagsLiv’ havde en forside og to sider indenbords om facebook som det nye medie for jalousi.

Det er den vinkel, der vælges på facebook i medierne – at det er noget forfærdeligt noget. Det må så enhver, som ikke er på facebook tro. Jeg har prøvet at fortælle en anden historie, som man kan læse i denne PDF

Mit samliv med facebook

Tags: ,

En kommentar to “Mit samliv med facebook”

  1. perolofdk Says:

    Jeg er ikke i tvivl om eksistensen af de negative sider af nettet. Se f.eks. et læserindlæg i Politiken 27.7.2016 af Tommy Rasmussen: Autister er nettets nye mobbeofre. Uhyggeligt, og usandsynligt at nogen kan dæmme op for den elendighed. Men når man som i dagens kronik af Katrine K. Pedersen vil illudere uhildet blik på helheden, kræver det mere end kun at samle sammen på det negative. Der er positive sider, som holder det hele i gang. http://politiken.dk/debat/kroniken/premium/ECE3317805/det-digitale-menneske-er-lykkeligt-uvidende/

Skriv et svar

