En kunststafet på facebook

Per-Olof Johansson: En klipcollage fra 1998.

Per-Olof Johansson: En klipcollage fra 1998.

Jeg blev inviteret til en kunststafet hen over en uge på facebook, hvilket gav anledning til at dykke ned i arkivet. Idag blev det så min klip, der måtte holde for. I 2009 skrev jeg et katalogtekst til en tænkt udstilling, som aldrig blev til noget. Nu kunne jeg bruge den i kunststafetten og garnere den med en række eksempler. Eksemplerne er ganske tilfældige, mange andre kunne komme på tale. her er Per-Olof Johansson. Katalog 2009 som PDF.fil.

Andre klip kan ses i nogle af  mine Picasa webalbums.

Tags: , , ,

Skriv et svar

