Nogle bøger forældes – men ikke alle

Røverkøb for kr. 100,-

Røverkøb for kr. 100,-

At en vare falder i pris, når den er forældet, er der vel ikke noget at sige til. Efter nogle år kan så prisen stige igen, fordi varen er blevet sjælden.Men bøger falder i pris efter få år, helt uden en vurdering af ‘forældelse’. Reklamebrølet er stilnet af, de har ikke mere ‘nyhedens interesse’ – eller hvad ved jeg. Derfor kan man komme ud for det, som jeg nu og da på min blog og måske også her på facebook med forundring har skrevet om og ubrudt: Se hvad jeg har købt for en slik! Der var natåbent i Lillerød i fredags – og det havde jeg en del ud af, se bare:For 100,- kr. siger og skriver et hundrede – købt jeg en pose fuld af bøger, som på nettet aktuelt løber næsten op i 2000,- kr. hvis de skulle skaffes den vej. Hvis de overhovedet kan skaffes.

Tags: , ,

Skriv et svar

