Danmarks fugle og natur på nettet

Digitalis i ly af troldpil
Digitalis i ly af troldpil

Jeg vil godt her reklamere for den side som hedder Fugleognatur.dk, som laves i samarbejde med Aarhus naturhistoriske Museeum. Har man spørgsmål om vilde dyr og planter er det lige stedet. Her får man adgang til et væld af oplysninger og et væld af fotografier, det er bare at stige på. Ingen behøver at stå alene med en iagttagelse som opleves usædvanlig – her er andre at dele den med, stille spørgsmål, bringe billeder.

Tags:

5 kommentarer to “Danmarks fugle og natur på nettet”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    Hej Per-Olof !

    jep en skide god side….har selv lagt en video på og det var da sjovt at have noget på selv….kan altid bruge siden til at søge og få oplysninger ….rigtig god…

  2. perolofdk Says:

    – ja og sjovt at vende blikket bagud og tænke: Hov hvad burde jeg egentlig have haft ind under den hat! 🙂

  3. Pia Valentin Lorentzen Says:

    Det er en supergod side. Jeg har selv brugt den flere gange, når jeg skulle have identificeret et eller andet dyr. Som fx her: http://digtafon.wordpress.com/2007/07/21/sommerhilsen/
    Det gode er, at der kommer svar nærmest med det samme.

  4. perolofdk Says:

    – det er bare mig, kan jeg forstå, som er lidt bagefter på det her punk!
    Iøvrigt er hele navngivningsområde åbenbart et sted hvor naturfolket afsætter deres poetiske genius: lille penselspinder – man kan da smage på ordet!

  5. Mest besøgte sider hos per-olof.dk « per-olof.dk skriver…2 Says:

    […] Danmarks fugle og natur på nettet […]

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.