Billede og tale på per-olof.dk

Lige fra første dag på Internet stod det en klart, at der var adgang for hele verden. Jeg har da også haft stor fornøjelse af de sider, jeg har fået på nettet på engelsk, hvad enten det har handlet om spånkurve eller høvding Seattle. Nogle få digte er det da også blevet til. Nu kom Benny på besøg og vi jokede lidt med at lave lidt video på engelsk til min side ‘Danish poetry in English’ , hvor det næste jeg gør er at anbringe den! Men nu prøver jeg først i min blog….

Tags:

2 kommentarer to “Billede og tale på per-olof.dk”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    hej per-olof !

    nej hvor skønt at se dig og høre dig læse op…en en flot afslutning med billedet..og så blev jeg lige charmeret af dit dejlige smil, da du var færdig med oplæsningen…sikken et smil….det smitter bare..

  2. perolofdk Says:

    –tak tak Anita! Det var nok mere et grin end et smil, men fading til næste billede tog det værste 🙂 …..

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.