Lotto-gevinst-vinder-sang!

Elmaster og solenergi / photo poj
Elmaster og solenergi / photo poj

Peter Englunds blog snakker man om lotto – det fik mig til at finde disse linjer frem:

 

Jeg kan godt li’ at vinde,

men det gør jeg  : | ikke særlig tit. |:

Jeg har min metode

når jeg alligevel : | taber lidt, |:

– og det gør jeg : | tem’lig tit, |:

Jeg sidder ikke hjemme nej

og lar’ mig trykke ned,

jeg rejser mig fra stolen

og går hen til mit : | lotto-spille-sted, |:

– og : | så kommer jeg med. |:

Der er nogen som er vinder

og de vinder : | ikke uden mig |:

derfor er jeg også vinder,

           : |  sammen med dig. |:

Der er nogen som er vinder.

De vinder kun hvis jeg spiller med.

             : | sammen med dig. |:

Når gevinsterne er hjemme

får jeg : | det store løft  |:

alle regner mig for tosset,

                      det store løft.

Jeg : | vandt ikke noget  |:

kom ikke over : | den store kløft |:

Det passer bare ikke

jeg er ikke til at stikke:

Jeg får gevinst : | hver gang |:

og tvinger alle til at synge med

på min gevinst-lotto-vinder-sang

: | lotto-vinder -sang |:

 

Jeg kan godt li’ at vinde

                      etc. forfra

 

 

                                 Per-Olof Johansson

Tags: ,

En kommentar to “Lotto-gevinst-vinder-sang!”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    hej per-Olof !

    dejlig sang…skøn og morsom, dog tankevækkende tekst…dejligt billede…

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.