Allred

En tegning med kun rød

En tegning uden mening – er den meningsløs?

5 kommentarer to “Allred”

  1. digtafon Says:

    Næh, jeg ser både fugle, mennesker og blomster heri, og det giver da mening. Flot i øvrigt!

  2. digtafon Says:

    Hvad jeg mente var egentlig, at tegningen fik mig til at TÆNKE og det giver mening 😉

  3. perolofdk Says:

    – når man nu kaster sig ud i det – er det en dejlig reaktion at få – tak!

  4. anita thomhave simonsen Says:

    Rigtigt dejligt mønster og en dejlig rød farve…..fuld af mening for mig…egentlig tror jeg altid vi tolker en mening ind i ting og tegn….vi vil ha´mening i tingene….tror du ikke ?

  5. perolofdk Says:

    I stedet for tegninger i marginen, besluttede jeg mig en gang for at til at tegne – dvs have papir ved hånden til andet end noter. Jeg tror jeg allerede i gymnasiet startede med at betragte margintegninger som skitser og føre dem over på et større ark. Jo, det giver mening af en art selvom det virkelig er en sær spredt fægtning. Det er også blevet til en masse tegneri sammen med børn ups så kan jeg jo ikke lade være med at sætte en lille beretning på nettet, der ikke før er blevet brugt til noget, så vidt jeg ved….Tirsdag i SFO*Indskolingen

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.