Oversete sider i marts 2008

Avatar grundlag

Her er nogle af mine sider, som er temmelig oversete i marts måned – måske kan jeg skabe lidt interesse for dem, ved at trække dem frem i bloggen?

Om udstillingen ’Kong Alkohols ansigter’
Replik til udstødningssamfundet
Diverse debatindlæg mod Krarup, David Gress – og meninger!
Bestil bøger af poj
Om Bonde-Practica med links
En anden definition af tro
Dekorerede spånkurve
Minianmeldelse af 2o digtsamlinger
En ærlig grundlov
Fjumreår – dumt udtryk
Argumentets krise
Bonde-Practica og åreladning
Søren Krarup og menneskerettigheder

5 kommentarer to “Oversete sider i marts 2008”

  1. harning Says:

    Hej
    Ved ikke om det bare er mig og min server – men når jeg forsøger at trykke på linksene får jeg hver gang en meddelelse om “problem med indlæsning af side”…?

  2. perolofdk Says:

    1000 Tak for det – pyh-ha – let at korrigere, men jeg forstår ikke hvordan fejlen er opstået, der var smidt ‘%20’ ind i alle koderne. Håber ikke du har tabt lysten til at give nogle af linkene en ny chance! 🙂

  3. harning Says:

    Prøver straks igen. 😀

  4. harning Says:

    “Fritid er højt vurderer – vel at mærke, hvor den har baggrund i lønnet arbejde.”
    Skal jeg huske som citat engang. 😀

    Sprang altså Søren Krarupsiderne over – for alene navnet giver mig myrekryb – og vil gerne beholde mit blodtryk i rimeligt leje idag…

  5. perolofdk Says:

    –tænkte jeg havde skrevet noget om fritid i artikel om fjumreår – det var det vist ikke – men så at jeg dengang havde søgt ordet i Google med 535 resultater. Søgte igen – og så var der 8.550 svar nu – ret sjovt.
    Nå det var i replik til udstødningssamfundet – Google er fantastisk.
    I gamle dage samlede forfatterne sådanne sætninger for sig – her i byen bor Lodvi, som i mange år var hovedleverandør til Aktuelt af den slags – nu er han 85 og fyrer dem stadig af. For en anden er det rent held, hvis man rammer den åre…

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.