Nytårstale – fra 2004

At læse ansigter

At læse ansigter c per-olof johansson

På mine hjemmesider fandt jeg denne “Replik til udstødningssamfundet” som jeg kun finder er blevet  mere aktuel siden 2004. Derfor sætter jeg link til den ind her som ‘Nyt indlæg’.

At skrive for de allerede overbeviste er måske let, men også temmelig ligegyldigt – de jævnaldrene af anden mening har åbenbart tabt al fornuft og fortsætter i samme rille – altså er der ungdommen at håbe på – .

2 kommentarer to “Nytårstale – fra 2004”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    Du har et godt hjerte…tak for det…..vil lige tilføje at dit billede som du jo selv har lavet…det virker rigtig personligt og er rigtig godt…kan meget godt lide den måde du laver det på og selve udtrykket….rigtig godt, synes jeg….

    venlige tanker her i en tid med hygge og overflod…..og en tak til dem, der tænker på andre…

  2. perolofdk Says:

    …tak selv! 🙂

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.