Tegningens øjeblik 2

En slags nodebillede © per-olof johansson
En slags nodebillede © per-olof johansson

Anitas blog ser jeg billeder med bølger. De er uden nærmere forklaring så enhver kan jo tænke sit. Jeg mindes en tegning fra egne bunker – fra midten af 60’erne, tror jeg – her er der indlagt ‘associationsvejledning’  :-).

I modsætning til Anitas billeder kan det ikke tænkes jorden rundt – bortset fra at det nu sidder her på Internet og enhver kan fløjte med!

2 kommentarer to “Tegningens øjeblik 2”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    hej Per-Olof !

    tak for linket….og dejligt at se din tegning….og hvor skønt at du sådan har gemt en masse tegninger fra midt i tresserne…det er dog fænomenalt godt gået, synes jeg…..må da også være lidt sjovt selv at se igen…..og musik og glæde har det med at begejstres og begejstre og det kan man i hvert fald se på dit nodebillede….der er liv i de der noder og musik i hele billedet…rigtig sjovt….og ja sjovt at jeg lige støder ind i en, der havde læst i din blog, synes jeg….

  2. perolofdk Says:

    – tak Anita – ja en masse kan du tro 🙂 – og hvorfor ikke bruge dem, i stedet for aat lade dem mugne i kasserne?…..jeg må vist liiige finde en..

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.