Politisk digt om valg nu!

Nyt kryds,tak!

Vi – mig og min ømme højre fod
Kræver at valget går om
Kræver at vi får nyvalg
Kræver et ærligt valg
For først efter valget har vi hørt
Hvilken politik som bliver ført

Finansloven laves om
Kvalitetsreformen skal på standby
EU-afstemning får vi ikke
Nyalliancens usikkerhed afsløret
En konservativ sprang ud som ener
Valg er nødvendigt! Nu ved vi nok

Hvad vi ikke vidste før vi fik et gok
Venstre, konservative, socialdemokrater
Er i ny alliance om at forføre folk
Utjenlige sammen med visse andre
Der slår sig op som danskernes tolk

Vi – mig og min højre fod
Kræver at valget går om!

Per-Olof Johansson

Tags: , , , ,

En kommentar to “Politisk digt om valg nu!”

  1. harning Says:

    Mig og min venstre fod er helt enige. 😀

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.