OCTAVIAN på gyldendal.dk

Forside på OCTAVIAN

Stødte i dag ind i mit lille skrift OCTAVIAN på gyldendal.dk. Da manuskriptet for mange år siden blev returneret med en banbulle fra Gyldendals Forlag så skrap, at forlaget i første omgang ‘skånede’ mig for konsulentens udtalelse, synes jeg det er lidt morsomt, at se gyldendal.dk reklamerer for mig – tak! Hvad skriftet nu end er, for mærkeligt er det selvfølgelig, så vil jeg påstå det hører hjemme i rubrikken ‘skønlitteratur’. Men hos gyldendal.dk har det fundet plads under ‘filosofi og religion’. Men når nu de siger det- så er der måske noget om det – at der er tanker bag.

ps. Blandt Googles 3.470.000 fund for ordet OCTAVIAN kommer min side om bogen ind som  nr. syv! Ikke at jeg lægger noget i det – andet end det er morsomt!

Tags: , , , ,

5 kommentarer to “OCTAVIAN på gyldendal.dk”

  1. krabat Says:

    linket til siden med bogen på gyldendal.dk, PO?

    kh,
    krabat

  2. anita thomhave simonsen Says:

    smuk, smuk forside…….enkelhed……spændende med udgivelser af egne tekster…..

  3. digtafon Says:

    Og sådan er det for én gang skyld, den der ler sidst, der ler bedst. Så kan de lære det! 🙂

  4. perolofdk Says:

    nå ja kenneth – her OCTAVIAN hos gyldendal.dk, så man kan se, at det er ikke bar øwn, hva’ en sir’….

  5. perolofdk Says:

    Tak også til Pia og Anita for kommentar. Spekulerer selv på, hvorfor netop dette indlæg har haft særlig mange besøgende? Er det fordi jeg er røget på Facebook, hvor undlæggene popper op eller er det noget med indholdet – jeg annoncerer dem altid på overskrift.dk?

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.