Photo of Denmark, just now

Photo from Denmark just now © per-olof johansson

Photo from Denmark just now © per-olof johansson

4 kommentarer to “Photo of Denmark, just now”

  1. Pia Valentin Lorentzen Says:

    Hvor er det flot! Utroligt, at farvernes skarphed er kommet med!
    Jeg så godt himlen i går aftes. Den var helt lyserød her i Køvenhavnstrup. 🙂

  2. perolofdk Says:

    -Tak! Ja jeg måtte jo ha’ det på nettet med det samme – selvfølgelig er der ikke noget som at SE det – fugleflokkens omfang er svært at give indtryk af –

  3. anita thomhave simonsen Says:

    Hej Per-Olof !

    Superflot billede….jeg har tit prøvet at fange sådan en flok fugle på mit kamera og min mand har også forsøgt at hjælp e ved at gå i forvejen og skræmme nogle op, der sad i et træ…men tit skete der det, at de fløj så lavt, at de gik i et med jorden eller vegetationen…..så man skal nok være heldig med den slags billeder og fange dem, når de lige er der…ofte flyver der godt nok store flokke af alliker, råger og krager i store, store flokke rundt og forbi huset højt oppe mod himlen og de kommer bare flyvende ind over mens de “snakker” højt og larmende…kan du høre at jeg bare elsker det og den lyd det giver….men jeg har endnu til gode at få det på kameraet….men det fik du…superflot fanget…og du har ret i det med fugleflokkens omfang…det kan man ikke få med på billedet….men dit billede giver mig den der fornemmelse…

  4. perolofdk Says:

    – tak tak – det er vist ikke så godt at bo lige op ad en rågekoloni – men på denne afstand er de interessante! Jeg kan jo osse godt li’ det billede selv – men ved også, at der var nogle bedre, jeg ikke fik taget – da hele klumpen af fugle løftede sig som eet – for nær jorden til at fange det, men øjet så det.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.