Svar til Harning – og Time Magazine out of date!

Time Magazine out of date!
Time Magazine out of date!

Harning skriver:Ude af kontekst.
Men hvor blir du af du?
Ikke et indlæg i dagevis…
Er du faldet i søvn? For du er vel ikke syg?
Uanset så er du altså nødt til at vågne op – for du skal jo i kongens have og læse imorgen. 😀
************

Dejligt spørgsmål – notesblokken bugner – men heller ikke jeg fik bevilget mere end 24 timer i døgnet, typisk.
Nej, tak for spørgsmålet om sygdom. Sund er jeg vel ikke ligefrem, men syg nej – så langt jeg ved. Jeg kan føre flere vidner på at have været vågen, en artikel er afleveret, en udflugt med venner afviklet OG! så dit eget ansvar! – du fik mig jo lokket til at acceptere en suppleantplads i Dansk-Svensk Forfatterselskab uden at varsko mig om, at suppleanten deltager på lige fod med vanliga styrelsesledamoter – så gik der en dag med det – men det var nu et godt møde, som der nok ad de officielle kanaler snart skal høres nyt om.
Og forberedt mig på i morgen til Ord under himlen jo så sagte så sagte. Ikke ganske klar over forløbet, men ellers er jeg forberedt! Vejret siges at blive godt!

Se så kom Time igår – med fem ledende spørgsmål om, hvad man først tænker på, når man ser et billede af Barack Obama – uden at give en mulighed for at svare : Barack Obama! De er nok svære at råbe op, men nu sætter jeg en rettet vesion herind ovenover. Hvordan skal man sige det: Time out of date!

Tags: , ,

2 kommentarer to “Svar til Harning – og Time Magazine out of date!”

  1. harning Says:

    Jamen du kan også tro jeg er glad for at du påtog dig det hverv. 😀

    Og så ses vi vel nok i morgen. 😀

  2. dsfblog Says:

    Så virker linket. 😀

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.