Mine forsider på Facebook

Forsider til trykte publikationer per-olof.dk
Forsider til trykte publikationer per-olof.dk

Hvad kan man bruge Facebook til? spørger en del. Mange ting, nu har jeg for eksempel opdaget en enkel måde at fremvise forsider på de publikationer jeg har udgivet eller deltaget i.

Facebook er for medlemmer – men man har muligheden for, at lade alle andre osse se med – som f.eks. dette album! En liste over udgivele rer jo god nok – men jeg syntes, jeg fik et sjovt billede ud af helheden! Tænker bar på, om der ikke er et eller andet jeg har glemt at få med….

Jo da! ..mine elektroniske udgivelser! ‘digte Online 1994’ og digsamlingen ‘Hvor de åbner deres madkurv’ fik jeg udsendt på diskette i 1995 efter at have tilkæmpet mig ISBN-numre til dem, siden er de så så at sige blevet genudgivet – som PDF-filer og ‘madkurven’ som e-bog. Jeg fik så sat links på til relevante sider, så samtidig med at det blev et visuelt overblik over mine udgivelser, blev det også en linksamling!

Tags: , , ,

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.