Årets medie-julekalender hedder Stein Bagger

Lagpå lag c poj

Lag på lag c poj

Hvis Stein Bagger ville melde sig til politiet, ville han da næppe gøre sig det besvær at køre tværs over kontinentet, for at melde sig til politiet i Los Angeles. Skulle han blive dømt i Danmark, er det da muligt de udleverer ham – men det er ikke med det mål for øje, han tog til Los Angeles.

Jeg kan ikke forstå, at der på et hemmeligt kontor kan ligge en masse leasingkontrakter med falske underskrifter, som revisionen slet ikke har set. På kontrakter i den størrelselsesorden, som aviserne skriver om, skal der ikke der være vitterlighedsvidner? Er der journalister der har spurgt revisiorer om dette?

Tags: , , , ,

3 kommentarer to “Årets medie-julekalender hedder Stein Bagger”

  1. perolofdk Says:

    – så hørte vi i går – og til morgen, at Stein Bagger kommer hjem. Noget af en omvej, må man sige. Bogen hedder så måske: Hvad jeg tænkte på vej over kontinentet. Nu gælder det om at sikre copyright for at kunne stige som en fugl Phønix af asken, helst internationalt, og der vil det nok gøre sig med indslag fra denne tur ‘on the road’ med indlagte snask-moteller, vi synes vi kender så godt. Jeg har hidtil afvist at læse bøgerne om Blekingegade-banden, og til Stein Baggers bog tror jeg, jeg vil forholde mig på samme vis. Der er noget galt med fokus.

  2. Henrik Bandak Says:

    Vel kommen i klubben, P.O.
    Oveniköbet blogger för fänomenets opfindelse, ikke dårligt. Med teknisk bistand skal jeg nok få lagt dig på min blog-roll, partiel idioti som sagt…
    Held og lykke

    Bedste hilsner Henrik Bandak

  3. perolofdk Says:

    Hej Henrik – jeg tror du reagerer på mit indlæg ‘Min egen klumme’ https://perolofdk.wordpress.com/2008/12/15/min-egen-klumme/ ??
    – tak. Jeg har osse været på ‘Blogger’ og med en liiiille smule tålmodighed kan du sagtens klare den smule teknik – nå jeg ved godt, at man ikke kan tale på andres vegne i den slags sager. Men ja, det er rigtigt at min ide om ‘Debatforum WWW’ http://home3.inet.tele.dk/johansso/debatfor.htm ligger på linie med blog-ideen – sjovt når en anden osse kan se det 🙂

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.