Digtsamlinger til download

Hvor de åbner deres madkurv

Jeg har opdateret mine pdf-filer med følgende digtsamlinger
Digte Online 1994
Hvor de åbner deres madkurv.

Hvis man ønsker at udskrive pdf-filerne, foreslår jeg, at man anvender mulighed for at udskrive som ‘booklet’. Adobe giver vejledning undervejs til, hvordan papiret skal lægges ind til tryk på bagsiden. ‘Hvor de åbner deres madkurv’ har jeg forsøgsvis skrevet i en stor punktstørrelse, fordi ved valget at udprintning som booklet sættes teksten lidt ned i størrelse.
Fordi netop denne indeholder lidt mange sider, foreslår jeg, at man skærer papirbunken over på midten med en hobbykniv. I omfang er ‘Digte Online 1994’ ideel til at udskrive som booklet, idet man ikke her behøver at skære siderne over, men blot kan folde dem og så evt. hefte dem med en hefteklamme.
Download kan ske fra afsnit med digte på min første hjemmeside.
Jeg har osse sat billeder på forsiderne: Digte Online 1994: Politiken Online var en klub, som også holdt møder på en café i den indre by.
Hvor de åbner deres madkurv: Tegningen er – bare en af mine helt gamle fra o. 1960.

Digte Online 1994

Tags: ,

En kommentar to “Digtsamlinger til download”

  1. Digtsamlinger til download | per-olof.dk skriver...2 Says:

    Gsa Proxies

    Jeg har opdateret mine pdf-filer med følgende digtsamlinger Digte Online 1994 Hvor de åbner deres madkurv. Hvis man ønsker at udskrive pdf-filerne, foreslår jeg, at man anvender mulighed for at udskrive som

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.