Greenpeace har jo ret!

Skyggen af en aktiv kugle

Greenpeaceaktivister hænger højt oppe på kraftværket, journalisten ringer og spørger: Hvorfor er det lige I griber til så ekstreme midler? Pigen svarer, at det er nødvendigt for at få budskabet ud.

Og ja – uden det “ekstreme middel” havde journalisten jo ikke ringet vel?

Apropos KL som lockouter – Dansk Folkepartis bestyrelsesmedlem i KL går nu ind for lockout, så nu er det igen en mulighed – hvem tager så spørgsmålet op, om KL bør kunne lockoute overhovedet, helt uden urafstemning og andre formaliteter – jeg har i hvert fald ikke tænkt at lægge mig i sovepose foran Kommunernes Landsforenings kontor. Jeg har skrevet mit læserbrev og så burde spøgsmålet jo være rejst, ikke?  Hø – hø.

Tags: , , ,

4 kommentarer to “Greenpeace har jo ret!”

  1. digtafon Says:

    Jeg er godt gal i hovedet over den svinestreg regeringen har lavet med at give DONG lov til at futte kul af på Avedøre 2! Hvad ligner det?! Og vi skal holde klimatopmøde i lille Danmark og være forgangsland! (Indsæt arrig svovlen og banden her).

  2. perolofdk Says:

    Hej Pia – din bog ankommet, glæder mig til at læse den!
    Knurre brumme bande stod der i Anders And i gamle dage – nogen har desværre valgt denne regering og så må det gå sådan –
    ps: Du skriver ikke din hjemmesideadresse ved indlæg – det er da ellers en meget smart måde at skaffe besøg på? Nu står du ganske vist i min blogroll – men det kunne jo være at et af dine indlæg netop var det, som gjorde en eller anden nysgerrig efter dine skriverier iøvrigt?

  3. digtafon Says:

    Godt bogen er ankommet – håber, du vil synes om den 🙂

    Måske har jeg ikke været logget ind lige dér, normalt kommer min blogadresse op helt automatisk, når bare jeg er logget ind 🙂

  4. digtafon Says:

    Nææh, det gjorde den så ikke, det var sært ….

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.