Digte for en Daler

Bagsiden af 'digte for en Daler' nr.1
Per-Olof Johansson: Bagsiden af ‘Digte for en Daler’ nr. 1 1964

Jeg var med i et nummer af Digte for en Daler. og jeg kan ikke huske, om jeg har omtalt det her på bloggen, men da jeg lige er stødt ind i  Avantgardenets gengivelse og omtale af tidsskriftet, nævner jeg det lige her.

jeg har også selv lavet en fil om min deltagelse og om min optræden sammen med Vagn Steen og de andre. Måske har jeg bare sat den på nettet uden videre? Det skulle ligne mig dårligt – men her er linket.

Aha – her er mer!  I bloggen havde jeg blot nøjedes med en henvisning til den side uden nærmere at forklare, hvad det med Livstegn gik ud på!

Tags: , , , ,

2 kommentarer to “Digte for en Daler”

  1. anita thomhave simonsen Says:

    Hej Per-Olof !

    nej hvor sjovt at læse om den digtoplæsningsaften…det lød ret sjovt…og så fint selskab du var i……vagn Steen, Hans Jørgen Nielsen og Arthur Køpcke….wauw…..da var jeg vist to år…..

  2. perolofdk Says:

    – ja sådan nogle perspektiver er også sjove: “år”. Men min vinkel var måske for meget en anden end hans Jørgen Nielsens og Vagn Steens- at man ikke kan slippe fra symbolerne – metaforerne – det er vel derfor jeg stadig kan stå ved, det jeg lavede dengang, jeg har ikke haft brug for at gøre oprør mod mit eget – selvom hvad jeg laver nu har en anden karakter. Jeg har lige genset en bunke collager fra den gang -jeg gentager dem ikke men smider dem heller ikke ud!

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.