Andreas Ekström Google koden

Andreas Ekström: Google-koden - smudsomslaget

Jeg har her i bloggen spurgt, hvem som er Google Denmark, hvem er personerne. Ingen har givet mig svaret endnu. Men i denne bog støder jeg på navnet Lars Bak, som jeg erindrer at have læst om, og ved at søge på ham og Goggle, finder jeg denne artikel fra PC-World http://www.pcworld.dk/art/8620. Og her er mere fra samme periode: http://www.katrinebjerg.net/index.php?id=505&tx_ttnews%5Btt_news%5D=80&tx_ttnews%5BbackPid%5D=505&cHash=874e1e6891 . Prosa har skrevet om Lars Bak her: http://www.prosa.dk/aktuelt/nyhed/artikel/manden-bag-googles-virtuelle-maskine/

– så lidt har der da været at finde. Men det lyder meget som om det er på Googles præmisser.

I Andreas Ekströms bog: Google-Koden får man et svar på dette : Google strør ikke om sig med navnene. Man styrer dette ganske hårdt. Og måske endnu strengere i Danmark end andre steder? Selvom Andreas Ekström selvfølgelig referer meget til svenske forhold er han også på besøg i USA på Googles forskellige adresser, så der er et godt udgangspunkt for forståelæse af hele virksomheden, som vi dagligt er så afhængig af. Om den ligefrem indtil videre skaber vort verdensbillede, som han slutter med at sige, er måske en kende overdrevet, men vigtig er foretagendet. Som han siger – også fordi udviklingen går så utrolig hurtigt. Vi kan ikke kun forholde os til det som fungerer nu, for i morgen er prioriteringerne måske helt andre -.

Læs interview

Tags: , , ,

2 kommentarer to “Andreas Ekström Google koden”

  1. Andreas Ekström Google koden | per-olof.dk skriver...2 Says:

    Buy Premium Proxies

    Jeg har her i bloggen spurgt, hvem som er Google Denmark, hvem er personerne. Ingen har givet mig svaret endnu. Men i denne bog støder jeg pÃ¥ navnet Lars Bak, som jeg erindrer at have læst om, og ved at søge pÃ¥ ham og Goggle, finder jeg denne arti…

  2. Andreas Ekström Google koden | per-olof.dk skriver...2 Says:

    Buy Anonymous Proxies

    Jeg har her i bloggen spurgt, hvem som er Google Denmark, hvem er personerne. Ingen har givet mig svaret endnu. Men i denne bog støder jeg pÃ¥ navnet Lars Bak, som jeg erindrer at have læst om, og ved at søge pÃ¥ ham og Goggle, finder jeg denne arti…

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.